انقلاب اسلامی ایران، مهیا كننده زمینه حكومت امام عصر است
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا، عبدالكریم جمیری روز شنبه در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه این استان افزود: انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش های اسلامی برای مهیا ساختن مسیر ایجاد حكومت جهانی امام عصر(عج) و گسترش عدالت درعالم هستی است.

وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران آزمونی برای همه كسانی است كه دل در گرو دین و ارزش های الهی دارند.

جمیری اضافه كرد: پاسداران و بسیجیان انقلاب اسلامی ازاین آزمون خوب بیرون آمدند و نشان دادند كه حسینی هستند و درركاب امام عصر(عج) برای دفاع از ارزش های اسلامی حضور پیدا خواهند كرد.

نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: كارنامه پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی موفقیت آمیز است.

وی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی درمقطعی از تاریخ دراین سرزمین مسوولیت بسیار سترگ و جهادی حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را به عهده گرفتند و در این راه كارنامه موفقیت آمیز و تحسین برانگیزی را از خود برجای گذاشتند.

جمیری افزود: كسانی می توانند جایگاه پاسداران را درك كنند كه قدر و منزلت نظام مقدس جمهوری اسلامی را درك كرده باشند.

وی خطاب به پاسداران بازنشسته سپاه استان بوشهریادآورشد: شما با خدای خود معامله كردید و همه هستی خود را در میدان مبارزه با استكبار به كار بستید كه این ناشی از اخلاص شما در این راه پر از فراز و نشیب بود وبسیار ارزشمند است.

جمیری افزود: قدرشناسی از پیشكسوتان سپاه نباید بواسطه كاركرد دیروز آنان باشد بلكه باید بدین منظور كه چراغ راهی برای كسانی است كه می خواهند پرچم مبارزه علیه استكبار را به دست گرفته و در این میدان مبارزه حضور یابند، انجام شود. ك/2

628/539





:: برچسب‌ها: اسپانیا , درختان , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: